xa0 دلم بدجور شکسته از کسی که تموم زندگیم بود... نمیدونم میتونم ادامه بدم تو ادرس وب دیگم یا نه؟! از خداحافظی متنفرم .... ولی میخوام خدا کمکم کنه.... دلم خیلی ازش گرفته به خاطر حرفاش.......